tisdag 25 januari 2011

johanna sirén.

föralltid, kan vara en kort stund. men med dig innebär föralltid att det inte finns något slut.. hur högt upp vi än kommer, kommer det aldrig ta stopp. du är underbar min lilla ängel, utan dig vore inte jag fannY, du är speciell, helt unik sådär specifik. jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig. för det finns inte, det exiterar inte lixom. alla vill till toppen och göra karriär. dom flest vill till rymden, fast min egna stjärna är just här. varje 60sekund jag spenderar med dig är 1minut av lycka jag aldrig mera kommer få tbx. så jag ska ta vara på dig, för du är allt jag vill ha, du är marken jag står på, du är luften jag andas, du är allt för mig. jag funkar inte utan dig, och det bara e så. och det kommer ALDRIG ändras. ingen kan komma emellan oss, för att jag tänker inte sjunka med mitt förflutna, för det ända jag vet om min framtid är att du ska exitera i den. det är allt jag önskar att du och jag ska leva hela livet som syskon. breve varandra, sida i sida, hand i hand, fot vid fot, huvud vid huvud. den här texten soure, det är bara ord, ord finns ingen mening med. dom är bara tomma. men dom tomma orden jag precis har bildat en text av, kommer rakt ifrån hjärtat. och jag lovar dig, jag LOVAR att jag ska älska dig min syster ända tills mitt hjärta slutar slå, och antagligen till och med då. du är för fin för att vara sann.
jag älskar dig.
hoppas bara du fattar det.